Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když platíte kartou, tak případný přeplatek se zásadně vrací jen na kartu, a to jen na tu, kterou jste platil. To platí celosvětově a u nás to není jinak. Ten důvod je nejspíš v tom, že při platbě kartou platí poplatek obchodník, při výběru peněz uživatel karty.

To, že se vám na pumpě nezdál být rozdíl mezi kreditní a debetní kartou zřejmý, bude nejspíš proto, že u české (i jiné) karty v Americe (i jinde) se mezi nimi nedělá rozdíl.

To americké PSČ (zip code) vám to asi nebralo, protože si to všimlo, že máte zahraniční kartu, takže jakýkoli kód byl špatně.

2 1
možnosti

No, já tam nikde neříkám, že by mi nevrátili správnou částku. Pouze říkám, že jim to dost dlouho trvá. A na kartu vám to pochopitelně nevrátí, vrací vám to na účet, pouze prostřednictvím té vaší karty, která je k tomu účtu přiřazená. Ono vám to dokonce ty peníze ani nestrhne, jsou pouze ve stavu tzv. předrezervace, ale nemůžete s nimi disponovat. Jak tam ostatně píšu. Co se týká amerického PSČ, tak je mi jasné, že se to prováže s kartou, ale četl jsem, že na některých starších benzínkách se to nespáruje a pak tam stačí naťukat něco. Těchto zaručených receptů, jak to číslo obejít, jsme měli mraky a všechny údajně ověřené, ale nic z toho nefungovalo.

0 0
možnosti

I77v24a75n16a 11L37a41n42c62e

8. 12. 2019 11:42

Domy, které ukazujete jako: papírové, nenechte se mýlit, jsou dost drahé. Malé domky pod 200 tis. dol. nepůjdou, naopak. A ne každý si ten: papírák může dovolit. Větší domky, a zařízením v domě, dřevěnýma podlahama, cena stoupá.

Nedávno jsem četla, nějaký odborník na umělou inteligenci se vyjádřil, že ke zvolení Trumpa napomohla umělá inteligence, tak neosočujte obyčejné lidi, kteří Trumpa podporují. Nejspíše umělá inteligence i plní jeho stadiony.

Nesuďte ničí IQ podle toho, kde žije. Nevíte, proč tam žije.V Je to hodně rozdílný život v USA a v Cechách.

3 0
možnosti

Já jsem ani neřešil hodnotu nebo cenu, ale spíš to, že je to, vzhledem k oblasti, naprosto nesmyslný systém pro stavbu domů. Jinak já nesoudím IQ podle toho, kde žije, to bych si nedovolil, ale když vidím, že je někdo už od pohledu jednodušší člověk, tak je jasné, že IQ nebude mít nějak zásadně vysoké. To, že Trumpa volí většinou nevzdělaní lidé na venkově, to je statistika a asi na tom není nic překvapivého. Rozhodně jsem se těm lidem nechtěl vysmívat, prostě jsem to chtěl jenom popsat, protože nám to přišlo zajímavé a v případě toho pána s trumpovými volebními předměty až bizarní.

0 0
možnosti

Moc pěkný, ve státech jsem nezvládl tam zajet.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS