Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Vidím, že je tu opět jedna ze spřízněných duši, které očarovala Itálie... 🙂

Na Amalfi se chystám příští rok i když jsem tam byl už dvakrát. Proto bych si dovolil oponovat - myslím, že pobřeží Amalfi je nejkrásnější nejen v Itálii, ale i v Evropě. 😉😀 Tedy z těch v její jižní části. Byl jsem tam vždy vlastním autem a nikdy jsem neměl žádné větší problémy s parkováním. Ani ubytování nebylo nijak závratě drahé, ale je pravdou, že my jezdíme do Itálie vždy kolem poloviny září. Cena za apartmán s kuchyňkou v Maiori, kousek od moře, byla asi poloviční jak uvádíte. Vč parkování. Za 120 až 150 E jsme spali jednu noc v Anacapri. A stálo to za to. 🙂 My se přesunovali jak autem, jak lodí. Z lodi jsou také nejkrásnější pohledy na pobřeží, což velmi doporučuji.

S hodnocením automobilového provozu plně souhlasím. Najezdil jsem po Itálii desetitisíce kilometrů. Nikdy žádná kontrola, žádná nehoda a i těch nehod, co jsem viděl za celou dobu na silnicích a dálnicích bylo míň, než za několik málo cest po dálnici do Prahy.

Na přespání cestou bych doporučil kemp v Pisse, nebo něco v okolí přírodních termálů v Saturnii...

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 15,62
  • Průměrná čtenost 1096x
Každý rok se snažím využít dovolenou k cestám za dobrodružstvím a proto jezdím většinou tam, kam se běžný český turista nechystá nebo kam se většinou nechystá na vlastní pěst. Zásadně nejezdím s cestovními kancelářemi a snažím se vždy všechno organizovat sám, často dost "na punk".